Esteu aquí: Inici → Atenció ciutadana

Serveis de la Seu-e

L'oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olèrdola (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administrció municipal, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada bona part de les gestions de l'Ajuntament.

L'OAC té funcions de registre general i de finestreta única i, per tant, s'hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament.

L'OAC té com a objectiu millorar la relació entre els ciutadans i l'Ajuntament per tal de :

1. Agilitzar els tràmits que el ciutadà fa amb l'administració.

2. Millorar l'atenció a peticions i suggeriments.

3. Millorar la gestió i el seguiment dels tràmits administratius.

4. Millorar la qualitat en l'atenció als ciutadans.

5. Potenciar l'atenció a les persones.

Serveis que ofereix l'OAC:

1.Informar els ciutadans i les ciutadanes sobre qüestions i assumptes del municipi i l'Ajuntament.

2. Gestió de tràmits i inici de l'expedient dels mateixos, des d'on posteriorment es deriven per a la seva tramitació a la resta de departaments.

3. Programació de visites dels diferents serveis oferts per l'Ajuntament i gestió d'espais públics.

4.Servei d'orientació laboral.

5. Oficina de padró municipal.

6. Atenció Ciutadana en temes relacionats amb drets i deures dels consumidors.

7. Recepció i canalització dels suggeriments i les queixes de la ciutadania.

8. Ajuda en els seus tràmits i informació per telèfon: 93 890 3502

9. Es reben i gestionen tots aquells correus electrònics i avisos telemàtics dels/les ciutadans/es. olerdola@olerdola.cat

Horari d'Atenció Presencial i telefònica de l'OAC:

De dilluns a divendres de 7:30 hores a 15:00 hores.

Ubicació OAC:

Planta Baixa de l'Ajuntament d'Olèrdola.

Av. catalunya, 12, 08734 -Olèrdola.

Ajuntament d'Olèrdola
Avinguda Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola (Barcelona)
Telèfon: 93 890 35 02 - Fax: 93 817 10 59 - e-mail: olerdola@olerdola.cat

 

Desenvolupat per Ajuntament d'Olèrdola Ajuntament d'Olèrdola
Seu Electrònica